Dodawanie i formatowanie treści w prezentacji

Dodawanie treści jest bardzo proste, a także można wykonywać je w sposób intuicyjny dzięki wygodnym przyciskom, które oferuje nam program.

Rozwiązanie:

Podczas dodawania treści praktycznie wszystkie przyciski są jasno wytłumaczone oraz przekazują jasną treść dotyczącą tego, co ma znaleźć się w konkretnym polu.

W przypadku obu pól należy kliknąć, aby dodać treść pod postacią tekstu. Dodatkowo, na dolnym polu (1) posiadamy kilkanaście klawiszy, które pozwalają nam na dodawanie konkretnych rodzajów treści do prezentacji. Tym sposobem można tam dodać standardowy tekst, jak również obrazek czy wykres.

prezentacja

Problemem wydaje się być na pierwszy rzut oka brak jakichkolwiek klawiszy, które umożliwiałyby edytowanie konkretnych treści w polach, np. tekstu albo obrazka. Zostało to rozwiązane w wygodny sposób – wystarczy kliknąć na pole tekstowe zawierający dany typ treści, aby na wstążce menu pokazała się nowa, podświetlona zakładka „Formatowanie”. W poniższym przykładzie zaznaczone zostały dwa pola – pole tytułu wypełnione tekstem oraz pole zawartości z obrazkiem.

prezentacja

Zobacz również:

Jak formatować SmartArt jako grafikę?
Jak wyłączyć tło podczas edycji prezentacji?
Czym są ułatwienia dostępu w prezentacji?
Jak włączyć linie siatki i prowadnice dla slajdów?
Jak sprawić, aby slajd się nie wyświetlał w trakcie prezentacji bez usuwania go?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady