Jak dodać nowy slajd?

Program PowerPoint służy w dużej mierze do przygotowywania prezentacji wyświetlanych potem większej rzeszy odbiorców.

Zazwyczaj jeden slajd oznacza wówczas jedną myśl bądź temat. Wstawianie większej ilości slajdów pozwala dodać więcej treści do prezentacji.

Do każdej prezentacji można wstawić nieskończenie wiele slajdów, które potem da się formować razem bądź łącznie.

Rozwiązanie:

 

Nowy slajd w programie PowerPoint można dodawać na kilka sposobów.

Pierwszy sposób to wybranie z zakładki „Narzędzia główne” opcji „Nowy slajd”. Można kliknąć raz na pole z obrazkiem (1), co spowoduje dodanie standardowego slajdu, albo na pole ze strzałką (2) skierowaną w dół, aby wybrać jedną z propozycji motywów pakietu Office (3).

dodawanie-slajdu

Innym sposobem jest ustawienie kursora w bocznej szpalcieSlajdy, naciśnięcie prawego klawisza myszki i wybranie opcji „Nowy slajd”.

dodawanie-slajdu

Kolejny sposób to ustawienie kursora na bocznym polu Slajdy, a następnie kliknięcie „Enter” na klawiaturze komputera.

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady