Czasem w dokumentach Word pojawiają się wstawione przez użytkownika grafiki. Niekiedy jednak trzeba je zmienić już po wstawieniu, i dodać pole tekstowe. Zwykłe pole tekstowe może się tutaj nie sprawdzić, ponieważ może przesunąć cały dokument, już wcześniej formatowany.
Na szczęście, jest inne rozwiązanie tej sytuacji.
Rozwiązanie:
Aby dodać np. podpis czy tekst do obrazka, należy przede wszystkim w niego kliknąć. Na wstążce pojawi się nowe menu „Narzędzia obrazów” – tam należy wybrać zakładkę „Formatowanie”. W zakładce należy kliknąć na opcję „Układ obrazów”. Pojawi się rozwijane menu, a po najechaniu na każdą z ikon nasza grafika otrzyma pole tekstowe – możemy wybrać to, które najbardziej przypadło nam do gustu.
Zobacz również:
Jak wstawić ułamek?
Jak stworzyć listę rzeczy do zrobienia?
Jak usunąć ikony z paska szybki dostęp?
Jak dodać do dokumentu symbole płci?
Jak konwertować listę w tabelę?