Program Excel dostosowany jest głównie do tworzenia rozmaitych zestawień, których treścią może być tekst czy liczby i cyfry.
Niejednokrotnie okazuje się w trakcie tworzenia arkusza, że potrzebujemy dodatkowych wierszy w jego treści, które po prostu pominęliśmy.
Wówczas najprostszym sposobem jest ich dodanie w dowolnym miejscu arkusza, również pomiędzy zapisanymi komórkami.
Rozwiązanie:
Wiersze do arkusza dodać można na kilka sposobów. Pierwszy sposób do kliknięcie na nagłówek wiersza, nad którym chcemy dodać dodatkowy wiersz, a następnie wybranie prawego klawisza myszy i opcji „Wstaw”.
Drugi sposób to kliknięcie na komórkę, nad którą ma zostać wstawiony wiersz, następnie wybranie z zakładki „Narzędzia główne” opcji „Wstaw”. Z rozwijanego menu wybrać można następnie opcję „Wstaw wiersze arkusza”.
Zobacz również:
Jak zmieniać powiększenie arkusza?
Jak ustawić format komórek dla walut?
Jak szybko wypełnić kilka komórek tą samą treścią?
Jak skopiować wartość z komórki w której jest formuła?
Jak i po co sortować komórki w arkuszu?