Jak dodać wiersze do arkusza?

Program Excel dostosowany jest głównie do tworzenia rozmaitych zestawień, których treścią może być tekst czy liczby i cyfry.

Niejednokrotnie okazuje się w trakcie tworzenia arkusza, że potrzebujemy dodatkowych wierszy w jego treści, które po prostu pominęliśmy.

Wówczas najprostszym sposobem jest ich dodanie w dowolnym miejscu arkusza, również pomiędzy zapisanymi komórkami.

Rozwiązanie:

 

Wiersze do arkusza dodać można na kilka sposobów. Pierwszy sposób do kliknięcie na nagłówek wiersza, nad którym chcemy dodać dodatkowy wiersz, a następnie wybranie prawego klawisza myszy i opcji „Wstaw”.

wstaw-wiersze

Drugi sposób to kliknięcie na komórkę, nad którą ma zostać wstawiony wiersz, następnie wybranie z zakładki „Narzędzia główne” opcji „Wstaw”. Z rozwijanego menu wybrać można następnie opcję „Wstaw wiersze arkusza”.

wstaw-wiersze

Zobacz również:

Jak grupować obiekty w Excelu?
Jak zmienić jednostkę główną na osi Y wykresu?
Jak wydrukować cały arkusz na jednej stronie?
Jak zmienić kierunek tekstu w komórkach?
Zaokrąglanie do ułamka

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady