Jak dodać wiersze do arkusza?

Program Excel dostosowany jest głównie do tworzenia rozmaitych zestawień, których treścią może być tekst czy liczby i cyfry.

Niejednokrotnie okazuje się w trakcie tworzenia arkusza, że potrzebujemy dodatkowych wierszy w jego treści, które po prostu pominęliśmy.

Wówczas najprostszym sposobem jest ich dodanie w dowolnym miejscu arkusza, również pomiędzy zapisanymi komórkami.

Rozwiązanie:

 

Wiersze do arkusza dodać można na kilka sposobów. Pierwszy sposób do kliknięcie na nagłówek wiersza, nad którym chcemy dodać dodatkowy wiersz, a następnie wybranie prawego klawisza myszy i opcji „Wstaw”.

wstaw-wiersze

Drugi sposób to kliknięcie na komórkę, nad którą ma zostać wstawiony wiersz, następnie wybranie z zakładki „Narzędzia główne” opcji „Wstaw”. Z rozwijanego menu wybrać można następnie opcję „Wstaw wiersze arkusza”.

wstaw-wiersze

Zobacz również:

Jak podnieść liczbę do dowolnej potęgi ?
Jak ukryć wiersze?
Jak ustawić format komórek dla obliczeń księgowych?
Jak dodać słupki błędu na wykresie przestawnym?
Jak zmienić liczbę miejsc wyświetlanych po przecinku dla liczb?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady