Jak dodać wypunktowanie tekstu?

Problem:

Jak dodać wypunktowanie tekstu?

Rozwiązanie:

Aby dodać wypunktowanie, należy zaznaczyć tekst, który chcemy wypunktować. W karcie Narzędzia główne, w grupie Akapit kliknąć na ikonkę Punktory, a następnie wybrać wygląd punktora z Biblioteki punktorów.

Zobacz również:

Jak zaznaczyć całą treść dokumentu?
Jak ustawić obrazek przed tekstem?
Gdzie znajduje się podgląd wydruku?
Jak dzielić wyrazy w Wordzie?
Jak zaznaczyć w dokumencie tylko obiekty?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady