Pracując w programie Word nad tworzeniem czy formatowaniem dokumentów tekstowych, należy pamiętać o regularnym ich zapisywaniu, co chroni przed utratą dostępu do nich. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie uda się zapisać dokumentu, czy też przypadkowo się go zamknie – na przykład nieumyślnie używają konkretnego skrótu klawiszowego – można odzyskać niezapisane pliki, o ile nie zostanie wyłączony komputer.
Rozwiązanie:
Aby odzyskać niezapisane dokumenty, należy wejść w zakładkę „Plik”, a następnie wybrać opcję „Ostatnio używane”.
W dolnym prawym rogu ekranu pojawi się opcja „Odzyskaj niezapisane pliki”, którą należy wybrać kliknięciem.
Otworzy się nowe okno dialogowe „Otwieranie”. Należy wybrać w nim plik, który ostatnio był tworzony, ale nie został zapisany, a następnie kliknąć „Otwórz”.
Plik zostanie otwarty w dokumencie tekstowym Word z ostatnimi automatycznie zapisanymi zmianami.
Zobacz również:
Jak wstawić równanie matematyczne w programie Word?
Jak zmienić wielkość liter w dokumencie?
Jak wstawić schemat procesu cyklicznego?
Jak szybko napisać list biznesowy?
Jak zmienić wygląd okna programu?