Niekiedy podczas tworzenia dokumentów Word potrzebujemy odpowiednich obiektów dodatkowych, które będą uzupełniać merytorycznie treść. Mogą to być obrazki czy tabele.
Czasem jednak tabela jest tak małą, że można ją spokojnie zawrzeć przy tekście – często jednak nie jest to możliwe, ponieważ nie dość, że tabela rozciąga się na całą linijkę, to jeszcze tekst umieszcza się pod nią bądź nad nią.
Rozwiązanie:
Należy przede wszystkim zmienić szerokość tabeli, przeciągając mały, biały kwadracik na odległość, która nas interesuje. Zostanie ona zaznaczona przerywaną linią.
Następnie należy kliknąć na tabelę, a u góry pojawi się menu „Narzędzia tabel”. Z zakładki „Układ” należy wybrać opcję „Właściwości”.
Następnie w nowym oknie dialogowym należy wejść w zakładkę „Tabela” i w opcjach „Zawijanie tekstu” wybrać opcję „Wokoło”. Wybór zatwierdzić klawiszem „OK”.
Zobacz również:
Jak stworzyć niestandardową kartę w wstążce menu?
Jak wprowadzić źródła do bibliografii?
Jak znaleźć ostatnio używany dokument?
Jak napisać tytuł tekstu wielkimi literami?
Jak wstawić wykres w dokumencie Word?