Jak stworzyć ankietę z oknami wyboru?

Program Word umożliwia tworzenie dokumentów tekstowych przeznaczonych do rozmaitych celów, również do budowania ankiet – zarówno tych do wypełnienia w dokumencie, jak również tych do wydrukowania oraz wypełniania ręcznego.

Dzięki mnogości funkcji istnieje możliwość odpowiedniego dostosowania działania dokumentu do potrzeb w danej chwili.

Rozwiązanie:

Istnieją dwa możliwe rozwiązania w przypadku, gdy chcemy stworzyć ankietę z oknami wyboru. Jeśli ankieta ma być wypełniania po wydrukowaniu, ręcznie, należy zaznaczyć stworzoną listę opcji odpowiedzi, następnie wejść w zakładkę „Narzędzia główne” i wybrać przycisk wypunktowania.

wypunktowanie

Następnie z listy należy wybrać „Zdefiniuj nowy punktor”.

wypunktowanie

W nowym oknie „Definiowanie punktora” należy wybrać opcję „Symbol”.

wypunktowanie

Następnie w oknie „Symbol” wybieramy symbol kwadratu z listy, klikamy „OK” w tym oraz następnym oknie. Wypunktowanie w formie kwadratu jest wstawione do naszej listy wyboru – będzie je można zaznaczyć np. krzyżykiem po wydrukowaniu na papierze.

wypunktowanie

Zobacz również:

Jak zmienić kolory nagłówków – zmiana motywu?
Jak szybko napisać list biznesowy?
Co zrobić, gdy Word nie podkreśla błędów?
Jak szybko zamienić Enter na spację?
Czym są wpisy do indeksu i jak dodawać je do dokumentu?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady