Niekiedy potrzebujemy stworzenia szybkiego identyfikatora dla pracownika, jednak mamy problem z dostępem do profesjonalnego grafika, czy też nie mamy aż tyle czasu, aby czekać na tego typu realizację. W takich sytuacjach możemy skorzystać z szybkiego sposobu zastępczego, czyli wykonania identyfikatora dla pracownika w ramach programu Excel.
Rozwiązanie:
Aby stworzyć identyfikator dla pracownika, należy wejść w menu „Plik” i wybrać opcję „Nowe”.
Po prawej stronie ze zbioru szablonów należy wybrać opcję „Karty”, a następnie „Identyfikatory”.
Otworzy się nowe okno, w którym dostępne są dwa identyfikatory – pionowy oraz poziomy. Wybieramy ten, który jest dla nas wygodniejszy – w naszym przypadku będzie to identyfikator poziomy.
Wszystkie zaznaczone na czerwono pola – nazwa jednostki, nazwa firmy, numer identyfikatora czy dane osobowe – są edytowalne. Można zmienić również czcionki – wielkość oraz rodzaj.
Aby dodać fotografię, należy kliknąć na pole fotografii prawym przyciskiem myszy, a następnie wybrać opcję „Zmień obraz” i postępować zgodnie z instrukcjami.
Zobacz również:
Jak ukryć arkusz, kolumnę lub wiersz?
Jak znaleźć minimalne wartości w arkuszu?
Jak zmienić ilość zer po przecinku?
Jak zablokować arkusz przed wpisaniem niepoprawnej wartości?
Jak zmienić jednostkę główną na osi Y wykresu?