Jak stworzyć identyfikator dla pracownika?

Niekiedy potrzebujemy stworzenia szybkiego identyfikatora dla pracownika, jednak mamy problem z dostępem do profesjonalnego grafika, czy też nie mamy aż tyle czasu, aby czekać na tego typu realizację. W takich sytuacjach możemy skorzystać z szybkiego sposobu zastępczego, czyli wykonania identyfikatora dla pracownika w ramach programu Excel.

Rozwiązanie:

 

Aby stworzyć identyfikator dla pracownika, należy wejść w menu „Plik” i wybrać opcję „Nowe”.

identyfikator

Po prawej stronie ze zbioru szablonów należy wybrać opcję „Karty”, a następnie „Identyfikatory”.

identyfikator

Otworzy się nowe okno, w którym dostępne są dwa identyfikatory – pionowy oraz poziomy. Wybieramy ten, który jest dla nas wygodniejszy – w naszym przypadku będzie to identyfikator poziomy.

identyfikator

Wszystkie zaznaczone na czerwono pola – nazwa jednostki, nazwa firmy, numer identyfikatora czy dane osobowe – są edytowalne. Można zmienić również czcionki – wielkość oraz rodzaj.

identyfikator

Aby dodać fotografię, należy kliknąć na pole fotografii prawym przyciskiem myszy, a następnie wybrać opcję „Zmień obraz i postępować zgodnie z instrukcjami.

identyfikator

 

 

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady