Jak stworzyć listę rzeczy do zrobienia?

Często, w natłoku obowiązków, zapominamy o rzeczach, które musimy bezwzględnie wykonać. Sprawia to, że mamy potem problemy z wywiązaniem się ze swoich obowiązków zawodowych czy w domu okazuje się, że zapomnieliśmy o ważnej sprawie. Przygotowanie odpowiedniej listy rzeczy do zrobienia pozwala na zaplanowanie zarówno zwykłego dnia,  jak również większych wydarzeń.

Rozwiązanie:

 

Aby stworzyć listę rzeczy do zrobienia, należy wejść w menu „Plik”, a następnie wybrać opcję „Nowe”.

lista

Następnie należy wejść w opcję „Listy i listy kontrolne zadań do wykonania”, a tam wybrać folder „Biznes”.

lista

W następnej kolejności należy wybrać szablon „Lista zadań do wykonania”. Otworzy on się w nowym oknie programu Word.

lista

W liście należy uzupełniać kolejne tabele, dzięki czemu można ustawić bezproblemowo datę oraz inne informacje dotyczące zadań.

lista

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady