Jak stworzyć plan konferencji?

Wiele firm, które chcą być poważane na rynku firmowym, decyduje się na organizację konferencji biznesowych bądź udział w nich. Pozwala to na kształtowanie własnego wizerunku i zawieranie nowych, przydatnych znajomości. Każdy z uczestników danej konferencji powinien otrzymać od jej organizatora konkretne plany konferencji, dzięki którym wiadomo byłoby, jakie bloki tematyczne są zaplanowane podczas jej trwania.

Rozwiązanie:

 

Aby szybko stworzyć usystematyzowane karty o prelegentach, należy wejść w menu „Plik” i wybrać opcję „Nowe”.

plan konferencji

Następnie po prawej stronie należy wybrać ikonę „Agendas”.

plan konferencji

W otwartym potem oknie kliknąć na „Plan konferencji z działami tematycznymi”.

plan konferencji

Plan konferencji gotowy do uzupełnienia otworzy się w kolejnym oknie. Można dodać na nim logotyp firmy – organizatora konferencji. Następnie należy wypisać godziny oraz blogi tematyczne, oznaczone konkretnymi kolorami, wraz z nazwami poszczególnych wykładów.

plan konferencji

Zobacz również:

Jak ustawić kolor tła strony?
Jak wstawić duży nawias?
Jak wstawić pole tekstowe?
Jak posortować alfabetycznie tekst?
Jak przejrzeć zmiany naniesione przez konkretnego recenzenta?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady