Jak stworzyć plan konferencji?

Wiele firm, które chcą być poważane na rynku firmowym, decyduje się na organizację konferencji biznesowych bądź udział w nich. Pozwala to na kształtowanie własnego wizerunku i zawieranie nowych, przydatnych znajomości. Każdy z uczestników danej konferencji powinien otrzymać od jej organizatora konkretne plany konferencji, dzięki którym wiadomo byłoby, jakie bloki tematyczne są zaplanowane podczas jej trwania.

Rozwiązanie:

 

Aby szybko stworzyć usystematyzowane karty o prelegentach, należy wejść w menu „Plik” i wybrać opcję „Nowe”.

plan konferencji

Następnie po prawej stronie należy wybrać ikonę „Agendas”.

plan konferencji

W otwartym potem oknie kliknąć na „Plan konferencji z działami tematycznymi”.

plan konferencji

Plan konferencji gotowy do uzupełnienia otworzy się w kolejnym oknie. Można dodać na nim logotyp firmy – organizatora konferencji. Następnie należy wypisać godziny oraz blogi tematyczne, oznaczone konkretnymi kolorami, wraz z nazwami poszczególnych wykładów.

plan konferencji

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady