Jak szybko napisać list biznesowy?

Tworzenie listów biznesowych w firmie wymaga pewnej wprawy, ponieważ jest związane z koniecznością kształtowania odpowiedniego języka. Trzeba przy tym pamiętać, że list biznesowy ma konkretną budowę, o czym niekiedy przedstawiciele firm zdają się zapominać. Jeśli zależy nam na szybkim stworzeniu takiego listu, a następnie prostej jego edycji np. przy wymianie czy dodaniu logotypu, program Word przychodzi z pomocą.

Rozwiązanie:

 

Aby szybko napisać list biznesowy, należy wejść w menu „Plik” i wybrać opcję „Nowe”.

list

Następnie należy z prawej strony, w zbiorze szablonów, wybrać opcję „Papier firmowy”, a następnie „List (projekt biznesowy)”.

list

List otworzy się w nowym oknie. Bardzo wygodnym rozwiązaniem jest fakt, że ma on budowę listu biznesowego, a wiec nie trzeba w nim nic zmieniać pod kątem struktury. Możemy natomiast dodać wszystkie niezbędne informacje, czyli dane na temat osoby, która tworzy list, a także treść listu. Bez problemu da zmienić także kolor poszczególnych elementów.

list

Zobacz również:

Jak ustawić obrazek za tekstem?
Jak ustawić obrazek jako tło strony?
Jak zrobić listę z podpunktami?
Jak stworzyć spis treści w dokumencie?
Co zrobić, kiedy zmieniamy treść dokumentu po wygenerowaniu spisu treści?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady