Jak szybko napisać list biznesowy?

Tworzenie listów biznesowych w firmie wymaga pewnej wprawy, ponieważ jest związane z koniecznością kształtowania odpowiedniego języka. Trzeba przy tym pamiętać, że list biznesowy ma konkretną budowę, o czym niekiedy przedstawiciele firm zdają się zapominać. Jeśli zależy nam na szybkim stworzeniu takiego listu, a następnie prostej jego edycji np. przy wymianie czy dodaniu logotypu, program Word przychodzi z pomocą.

Rozwiązanie:

 

Aby szybko napisać list biznesowy, należy wejść w menu „Plik” i wybrać opcję „Nowe”.

list

Następnie należy z prawej strony, w zbiorze szablonów, wybrać opcję „Papier firmowy”, a następnie „List (projekt biznesowy)”.

list

List otworzy się w nowym oknie. Bardzo wygodnym rozwiązaniem jest fakt, że ma on budowę listu biznesowego, a wiec nie trzeba w nim nic zmieniać pod kątem struktury. Możemy natomiast dodać wszystkie niezbędne informacje, czyli dane na temat osoby, która tworzy list, a także treść listu. Bez problemu da zmienić także kolor poszczególnych elementów.

list

Zobacz również:

Jak wstawić znak wodny?
Jak zarządzać grupami obiektów?
Gdzie znajdują się szablony dokumentu?
Jak zawinąć tekst niestandardowo wokół obrazka?
Jak szybko poruszać się po dokumencie?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady