Jak szybko napisać list biznesowy?

Tworzenie listów biznesowych w firmie wymaga pewnej wprawy, ponieważ jest związane z koniecznością kształtowania odpowiedniego języka. Trzeba przy tym pamiętać, że list biznesowy ma konkretną budowę, o czym niekiedy przedstawiciele firm zdają się zapominać. Jeśli zależy nam na szybkim stworzeniu takiego listu, a następnie prostej jego edycji np. przy wymianie czy dodaniu logotypu, program Word przychodzi z pomocą.

Rozwiązanie:

 

Aby szybko napisać list biznesowy, należy wejść w menu „Plik” i wybrać opcję „Nowe”.

list

Następnie należy z prawej strony, w zbiorze szablonów, wybrać opcję „Papier firmowy”, a następnie „List (projekt biznesowy)”.

list

List otworzy się w nowym oknie. Bardzo wygodnym rozwiązaniem jest fakt, że ma on budowę listu biznesowego, a wiec nie trzeba w nim nic zmieniać pod kątem struktury. Możemy natomiast dodać wszystkie niezbędne informacje, czyli dane na temat osoby, która tworzy list, a także treść listu. Bez problemu da zmienić także kolor poszczególnych elementów.

list

Zobacz również:

Jak utworzyć listę adresatów korespondencji seryjnej?
Gdzie znajduje się podgląd wydruku?
Jak automatycznie wygenerować bibliografię?
Jak stworzyć listę adresatów do korespondencji seryjnej?
Wstawianie przypisów

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady