Problem:
Jak przesunąć tekst na następną stronę?
Rozwiązanie:
Czasem najpierw napiszemy tekst, a potem zorientujemy się, że niektóre części powinny być na nowej stronie – jest tak np. z tytułami rozdziałów. Wiele osób w tym momencie używa klawisza
Enter, aby przesunąć tekst odpowiednio niżej („co akurat nie jest zbyt dobrym pomysłem). Okazuje się, że jest na to szybszy i lepszy sposób.
Wystarczy wykorzystać formant Podział strony.
Ustawiamy kursor w miejscu gdzie ma się zacząć nowa strona.
Przechodzimy na kartę
Wstawianie. W sekcji
Strony wybieramy formant
Podział strony.
W tym momencie tekst przed kursorem zostaje przesunięty na następną stronę w dokumencie.
Zobacz również:
Jak wydrukować dokument po recenzji?
Jak usunąć formatowanie tekstu wklejonego z internetu?
Jak prawidłowo przygotować nadruk na kopertę?
Jak dodać cień do rysunku lub autokształtu?
Jak automatycznie wygenerować bibliografię?
Janusz Dreziński
Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word.
Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.
Pokaż pozostałe moje porady