Obecnie, w dobie rozwiniętej komunikacji internetowej, wiele osób zakłada blogi, na których pisze o swoich zainteresowaniach czy przedstawia swoje poglądy. Istnieją również blogi firmowe, które prowadzone są przez przedsiębiorstwa w celu przybliżenia ich działalności klientom czy osobom zainteresowanym. Obecnie program Word umożliwia pisanie bloga z dodatkowymi funkcjami. Warto wiedzieć, jak to robić, a także, jakie są zalety takiego rozwiązania?
Rozwiązanie:
Program Word służy przede wszystkim pisaniu rozmaitych dokumentów tekstowych, w których mogą występować elementy graficzne i inne. Pisanie bloga przez Word ma kilka podstawowych zalet.
Przede wszystkim, zyskujemy stały dostęp do treści – w przypadku prowadzenia bloga zmuszeni bylibyśmy wykonywać kopie zapasowe, podczas gdy, dzięki zapisywaniu w programie Word, wszystkie tworzone notki są w jednym miejscu.
Dodatkową zaletą jest możliwość sprawdzania pisowni wpisu. Jest to szczególnie istotne dla osób korzystających z samodzielnych albo obcojęzycznych platform blogowych, przez które trudno jest po prostu sprawdzić pisownię w rodzimym języku.
Tworzenie bloga przez Word wymaga nie większego wysiłku niż zwykłe tworzenie takiego samego miejsca.
Zobacz również:
Jak edytować właściwości dokumentu?
Jak zaznaczyć tekst?
Jak napisać tytuł tekstu wielkimi literami?
Jak usunąć tabelę lub jej zawartość?
Dodawanie wyniku do dokumentu