Jak tworzyć bloga przez Worda?

Obecnie, w dobie rozwiniętej komunikacji internetowej, wiele osób zakłada blogi, na których pisze o swoich zainteresowaniach czy przedstawia swoje poglądy. Istnieją również blogi firmowe, które prowadzone są przez przedsiębiorstwa w celu przybliżenia ich działalności klientom czy osobom zainteresowanym. Obecnie program Word umożliwia pisanie bloga z dodatkowymi funkcjami. Warto wiedzieć, jak to robić, a także, jakie są zalety takiego rozwiązania?

Rozwiązanie:

Program Word służy przede wszystkim pisaniu rozmaitych dokumentów tekstowych, w których mogą występować elementy graficzne i inne. Pisanie bloga przez Word ma kilka podstawowych zalet.

Przede wszystkim, zyskujemy stały dostęp do treści – w przypadku prowadzenia bloga zmuszeni bylibyśmy wykonywać kopie zapasowe, podczas gdy, dzięki zapisywaniu w programie Word, wszystkie tworzone notki są w jednym miejscu.

Dodatkową zaletą jest możliwość sprawdzania pisowni wpisu. Jest to szczególnie istotne dla osób korzystających z samodzielnych albo obcojęzycznych platform blogowych, przez które trudno jest po prostu sprawdzić pisownię w rodzimym języku.

Tworzenie bloga przez Word wymaga nie większego wysiłku niż zwykłe tworzenie takiego samego miejsca.

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady