Program Excel dostosowany jest przede wszystkim do tworzenia wygodnych zestawień, czy to liczbowych, czy innych, dzięki którym bez problemu można wykonywać dodatkowe obliczenia.
Prócz tego, program udostępnia również szereg wygodnych funkcji, które pozwalają na zachowanie ładu w arkuszu bez konieczności przeglądania każdej komórki z osobna.
Do takich celów służy ustawianie formatów dla konkretnych komórek. W ten sposób da się ustawić format, który będzie porządkował treść w komórkach, nadając jej konkretny charakter liczby czy wyrazu.
Rozwiązanie:
Aby ustawić format komórek dla działań księgowych, należy wejść w zakładkę „Narzędzia główne”, a następnie wybrać rozwijane menu w zbiorze opcji „Liczba”.
Z rozwijanego menu należy wybrać opcję „Księgowe”.
Trzeba pamiętać, że formatowanie zostanie zastosowane jedynie do tych komórek, które zostały wcześniej zaznaczone w arkuszu.
Zobacz również:
Jak usunąć puste wiersze?
Jak wypełnić szybko komórki jednakową wartością?
Jak udostępnić plik do edycji w sieci?
Jak usunąć przecinek na końcu tekstu komórki?
Jak zmienić układ klawiatury dla pakietu Office w Windows 7?