Jak usunąć filtr z tabeli?

Problem:
Jak usunąć filtr z tabeli ?

Filtr ukazuje tylko wybrane wiersze z danymi, takie które spełniają nałożony przez nas warunek. Jeśli chcemy przywrócić wyświetlanie wszystkich danych trzeba usunąć filtr.



Rozwiązanie:


Aby wyłączyć niechciany filtr w tabeli  lub na zwykłym zakresie danych, trzeba znaleźć komórkę z nagłówkiem.

Widzimy tutaj strzałkę i charakterystyczny znaczek filtra, tak jak na rysunku poniżej:

Klikamy strzałkę w dół obok tego symbolu, a następnie z listy opcji wybieramy Wyczyść filtr.

W tej chwili zostają wyświetlone wszystkie dane w tabeli.

Zobacz również:

Jak wypełnić szybko komórki jednakową wartością?
Jak wstawić wykres w Excelu?
Jak udostępnić plik do edycji w sieci?
Co zrobić, jeśli zmienimy tabelę po utworzeniu raportu tabeli przestawnej?
Jak zaokrąglić liczbę w Excelu?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady