Jak usunąć filtr z tabeli?

Problem:
Jak usunąć filtr z tabeli ?

Filtr ukazuje tylko wybrane wiersze z danymi, takie które spełniają nałożony przez nas warunek. Jeśli chcemy przywrócić wyświetlanie wszystkich danych trzeba usunąć filtr.



Rozwiązanie:


Aby wyłączyć niechciany filtr w tabeli  lub na zwykłym zakresie danych, trzeba znaleźć komórkę z nagłówkiem.

Widzimy tutaj strzałkę i charakterystyczny znaczek filtra, tak jak na rysunku poniżej:

Klikamy strzałkę w dół obok tego symbolu, a następnie z listy opcji wybieramy Wyczyść filtr.

W tej chwili zostają wyświetlone wszystkie dane w tabeli.

Zobacz również:

Separatory tysięcy
Jak zmienić ilość zer po przecinku?
Jak zmienić kolor karty?
Jak obramować na czerwono wszystkie puste komórki?
Jak zmienić liczbę miejsc wyświetlanych po przecinku dla liczb?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady