Jak usunąć pole tekstowe?

Problem:

Jak usunąć pole tekstowe z dokumentu?

Rozwiązanie:

Aby usunąć pole tekstowe, należy kliknąć na czarną linię obramowania pola tekstowego (tak jak to widać na obrazku poniżej), a następnie wcisnąć klawisz DELETE (lub DEL) – na klawiaturze.

Zobacz również:

Co zrobić, kiedy zmieniamy treść dokumentu po wygenerowaniu spisu treści?
Jak prawidłowo przygotować nadruk na kopertę?
Jak regulować wcięcie akapitu?
Jak wstawić pole tekstowe?
Jak włączyć numerowanie wierszy?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady