Niekiedy podczas tworzenia tabeli zagalopujemy się i zaprojektujemy za wiele jej elementów. Podobnie sprawa ma się, gdy tabela po prostu ulega zmianom i część wierszy czy kolumn przestaje nam być potrzebna. Wówczas pozostaje nam wyłącznie usunięcie wiersza albo komórek.
Rozwiązanie:
Aby usunąć wiersz czy komórkę tabeli należy przede wszystkim je zaznaczyć. Następnie wyjść jest kilka. Jednym z nich jest naciśnięcie klawisza BACKSPACE, co sprawi, że cala kolumna czy cały wiersz zostaną natychmiast usunięte z tabeli.
Innym sposobem jest kliknięcie prawym przyciskiem myszy na jednej z komórek leżących w wierszu czy kolumnie, które chcemy usunąć, a następnie wybranie opcji „Usuń komórki”.
Z nowego okna dialogowego należy wybrać opcję „Usuń cały wiersz” albo „Usuń całą kolumnę”, zależnie od preferencji. Kolumna albo wiersz zostaną usunięte.
Zobacz również:
Numerowanie stron
Jak wydrukować dokument po recenzji?
Jak wstawić symbol lub znak specjalny?
Jak ustawić odległość obramowania od tekstu?
Gdzie znajdują się szablony dokumentu?