Program Excel bazuje przede wszystkim na tworzeniu rozmaitych zestawień, czy to wypełnionych treścią tekstową, czy innymi wartościami.
Bardzo istotną cechą programu jest możliwość wybrania rozmaitych funkcji, które w wygodny sposób ułatwiają automatyczne wykonywania działań zarówno na tekście, jak również – a może przede wszystkim – liczbach.
Istnieje możliwość włączenia i wyłączenia paska formuły, gdzie samodzielnie, w szybki sposób można wpisać, edytować bądź podejrzeć użytą formułę.
Rozwiązanie:
Aby włączyć albo wyłączyć pasek formuły należy wejść w zakładkę „Widok”, a następnie zaznaczyć (dla włączenia) albo odznaczyć (dla wyłączenia) okienko przy haśle „Pasek formuły”.
Zobacz również:
Jak wyłączyć linie siatki w arkuszu?
Jak automatycznie wykonać numerowanie kolumn bądź wierszy?
Jak pomnożyć macierze w Excelu?
Jak zsumować dane z kilku arkuszy?
Jak usunąć przecinek na końcu tekstu komórki?