Jak włączyć pasek formuły?

Program Excel bazuje przede wszystkim na tworzeniu rozmaitych zestawień, czy to wypełnionych treścią tekstową, czy innymi wartościami.

Bardzo istotną cechą programu jest możliwość wybrania rozmaitych funkcji, które w wygodny sposób ułatwiają automatyczne wykonywania działań zarówno na tekście, jak również – a może przede wszystkim – liczbach.

Istnieje możliwość włączenia i wyłączenia paska formuły, gdzie samodzielnie, w szybki sposób można wpisać, edytować bądź podejrzeć użytą formułę.

Rozwiązanie:

 

Aby włączyć albo wyłączyć pasek formuły należy wejść w zakładkę Widok, a następnie zaznaczyć (dla włączenia) albo odznaczyć (dla wyłączenia) okienko przy haśle „Pasek formuły”.

pasek-formuły

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady