Jak wstawić obraz do slajdu?

W programie PowerPoint tworzone są prezentacje do różnych celów, od rozrywkowych po naukowe.

Czasami treść prezentacji musi być wzbogacona zdjęciami oraz obrazami, które użytkownik posiada na swoim komputerze. Takie obrazki mogą sprawić, że treść prezentacji będzie łatwiejsza w przyswojeniu, ciekawsza. Koniec końców, obrazy są często również odzwierciedleniem treści slajdu.

Program pozwala na dodawanie zdjęć z dowolnej lokalizacji na komputerze. Warto jednak pamiętać, że – aby obrazki pokazywały się w trakcie pokazu slajdów – muszą być dodane do prezentacji z lokalizacji, pod jaką znajdują się na danym komputerze.

Rozwiązanie:

 

Aby dodać do slajdu obraz, należy wejść w zakładkę Wstawianie” i kliknąć przycisk Obraz”.

wstawianie-obrazu

Następnie otworzy się nowe okno dialogowe. Z bocznej szpalty (1) należy wybrać lokalizację pliku. Potem trzeba wybrać konkretny obraz, który chce się dodać, zaznaczyć go (2) i kliknąć „Otwórz” (3). 

wstawianie-obrazu

Obraz zostanie dodany do slajdu.

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady