Jak wstawić pustą stronę?

Word przystosowany jest do tworzenia rozmaitych treści tekstowych, które potem można w dowolny sposób edytować, formatować oraz powielać.

Wszystkie treści dzielone są w ramach kolejnych stron, odpowiadających stronom wydruku. Niekiedy zachodzi potrzeba wstawienia dodatkowych stron, zarówno na początku, w środku, jak i na końcu strony.

Sposobów na wstawienie stron jest co najmniej kilka.

Rozwiązanie:

 

Najprostszym sposobem wstawienia nowej strony jest po prostu przejście na nią automatycznie wskutek zbyt dużej ilości treści na stronie poprzedniej, albo przez kliknięcie klawisza Enter.

Istnieje możliwość wywołania nowej strony przez skrót klawiszowy Ctrl+Enter – nowa strona zostanie umieszczona pod miejscem, gdzie był wskaźnik kursora. Innym sposobem jest wejście w zakładkę Wstawianie i wybranie tam opcji „Pusta strona”.

pusta-strona

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady