Jak wstawić tabelę do slajdu?

Program PowerPoint posiada wiele przydatnych funkcji, pozwalających na stworzenie rozbudowanej prezentacji.

Jedną z funkcji jest dodawanie tabeli, przydatne przy tworzeniu zestawień do prezentacji budowanych w celach zawodowych czy naukowych.

Wstawienie tabeli jest możliwe do każdego slajdu osobno.

Rozwiązanie:

 

Aby wstawić tabelę, należy wejść w zakładkę Wstawianie, następnie wybrać opcję „Tabela”. Pojawiają się dwie drogi wstawienia tabeli. Pierwsza to zaznaczenie w oknie (1) odpowiedniej liczby pól, odpowiadających wersom i kolumnom tabeli. Drugi sposób to wybranie opcji „Wstaw tabelę” (2).

wstawianie-tabeli

Po wybraniu tej opcji otworzy się nowe okno dialogowe, gdzie można wpisać liczbę kolumn i wersów, a następnie zatwierdzić wartości przyciskiem „OK”.

wstawianie-tabeli

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady