Jak wstawić tabelę?

Problem:

Jak wstawić tabelę do dokumentu?

Rozwiązanie:

Wstawianie tabeli może odbywać się na kilka sposobów, w tym artykule zostaną omówione dwa z nich.

Aby wstawić tabelę należy na karcie Wstawianie kliknąć formant Tabela oraz wybrać interesujące nas wymiary tabeli (ilość kolumn x ilość wierszy).

Kolejnym sposobem jest wybranie opcji Wstaw tabelę…

W oknie Wstawianie tabeli ustaw interesujący Cię rozmiar tabeli, a następnie kliknij OK.

Zobacz również:

Jak scalić komórki tabeli?
Jak stworzyć proste makro?
Jak wyrównać tekst w tabeli?
Gdzie znajdują się szablony dokumentu?
Jak zmienić pierwsze litery zdania na wielkie?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady