Jak wstawić tabelę?

Problem:

Jak wstawić tabelę do dokumentu?

Rozwiązanie:

Wstawianie tabeli może odbywać się na kilka sposobów, w tym artykule zostaną omówione dwa z nich.

Aby wstawić tabelę należy na karcie Wstawianie kliknąć formant Tabela oraz wybrać interesujące nas wymiary tabeli (ilość kolumn x ilość wierszy).

Kolejnym sposobem jest wybranie opcji Wstaw tabelę…

W oknie Wstawianie tabeli ustaw interesujący Cię rozmiar tabeli, a następnie kliknij OK.

Zobacz również:

Jak zrobić ciekawą listę wypunktowania?
Jak ustawić grafikę przed tekstem?
Jak wstawić indeks górny?
Jak użyć Tezaurusa?
Jak masowo zmieniać formatowanie wybranych fragmentów tekstu?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady