Program Excel służy przede wszystkim do tworzenia rozmaitych zestawień o podstawach księgowości oraz rachunkowości. Wszystkie działania finansowe są tutaj wspierane przez gotowe formuły.
Niekiedy zachodzi konieczność wydrukowania konkretnych zestawień wykonanych w arkuszach kalkulacyjnych. Wówczas zazwyczaj dobrze, gdy dane arkusze mają swoje nazwy, pozwalające na przyporządkowanie ich do konkretnych dokumentów tematycznych.
Istnieje możliwość wstawienia tytułów do wydruku arkuszy, które jednak nie będą widoczne podczas pracy w programie.
Rozwiązanie:
Aby wstawić indywidualne tytuły do wydruku arkuszy, należy wejść w zakładkę „Wstawianie”, a tam wybrać opcję „Nagłówek i stopka”.
Zmieni się widok arkuszy, które zostaną podzielone na konkretne strony. W nagłówku każdej z nich można wpisać oddzielny tytuł, który potem będzie widoczny na wydrukowanym arkuszu.
Zobacz również:
Jak ustawić format komórek dla walut?
Jak zmienić widok arkusza?
Jak umieścić tekst pod kątem?
Jak usunąć filtr z tabeli?
Jak stworzyć niestandardowy format liczb?