Jak wstawić tytuły do wydruku arkuszy?

Program Excel służy przede wszystkim do tworzenia rozmaitych zestawień o podstawach księgowości oraz rachunkowości. Wszystkie działania finansowe są tutaj wspierane przez gotowe formuły.

Niekiedy zachodzi konieczność wydrukowania konkretnych zestawień wykonanych w arkuszach kalkulacyjnych. Wówczas zazwyczaj dobrze, gdy dane arkusze mają swoje nazwy, pozwalające na przyporządkowanie ich do konkretnych dokumentów tematycznych.

Istnieje możliwość wstawienia tytułów do wydruku arkuszy, które jednak nie będą widoczne podczas pracy w programie.

Rozwiązanie:

 

Aby wstawić indywidualne tytuły do wydruku arkuszy, należy wejść w zakładkę „Wstawianie”, a tam wybrać opcję „Nagłówek i stopka.

tytuly

Zmieni się widok arkuszy, które zostaną podzielone na konkretne strony. W nagłówku każdej z nich można wpisać oddzielny tytuł, który potem będzie widoczny na wydrukowanym arkuszu.

tytuly

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady