Jak wstawić wcięcie tekstu wewnątrz tabeli?

Problem:

Jak wstawić wcięcie tekstu wewnątrz tabeli?

Rozwiązanie:

Do wstawiania wcięcia w tekście poza tabelą służy klawisz TAB, jednak wewnątrz tabeli klawisz TAB służy do przechodzenia między komórkami tabeli.

Aby wstawić wcięcie tekstu wewnątrz tabeli, należy ustawić kursor na początku tekstu w interesującej nas komórce, a następnie użyć kombinacji klawiszy CTRL + TAB.

Zobacz również:

Jak dodać plik PDF do programu pakietu Office?
Jak zaznaczyć tabelę?
Jak stworzyć zakładkę do książki?
Jak wydrukować pracę dwustronnie do oprawy?
Jak zmienić pierwsze litery zdania na wielkie?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady