Jak wstawić wiersze do arkusza?

Czasem podczas tworzenia czy edycji arkusza zdarzy się sytuacja, kiedy będziemy zmuszeni dodać w samym środku danych dodatkowy wiersz, aby zamieścić tam dodatkowe dane. Istnieje możliwość umieszczenia całego wiersza między innymi danymi bez potrzeby edytowania formuł.

Rozwiązanie:

 

Aby wstawić wiersz do arkusza, należy kliknąć w miejsce, gdzie wiersz ma się pojawić. Następnie należy wejść w zakładkę „Narzędzia główne” i wybrać opcję „Wstaw”.

wiersze

Pojawi się rozwijane menu, w którym należy wybrać opcję „Wstaw wiersze arkusza”.

wiersze

W ten sposób wiersz zostanie szybko wstawiony do arkusza.

Istnieje możliwość dodania wiersza również przez opcję „Wstaw komórki”, i wybranie w nowym oknie opcji „Cały wiersz”.

wiersze

 

 

 

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady