Jak wstawić wykres do slajdu?

Program PowerPoint przystosowany jest do tworzenia rozbudowanych prezentacji, szczególnie przydatnych przy prezentacjach naukowych czy zawodowych.

Niekiedy atrakcyjną i niezbędną w prezentacji treścią są rozmaite wykresy, pozwalające na bardziej obrazowe ukazanie danych. Takie wykresy niezbędne są przy wielu raportach prezentowanych w pracy czy wynikach badań.

Jako jeden z programów pakietu Office, współdziała  również z innymi programami z tego pakietu, w tym programem Excel, który służy m.in. do przygotowywania wykresów.

Rozwiązanie:

 

Aby wstawić wykres do slajdu, należy wejść w zakładkę „Wstawianie” i wybrać opcję „Wykres”.

wstawianie-wykresu

Pojawi się nowe okno dialogowe „Wstawianie wykresu”, w którym wybrać można wykres najlepiej pasujący do potrzeb danej prezentacji. Aby zatwierdzić wybór, należy kliknąć na wybrany wykres, a następnie na przycisk „OK”.

wstawianie-wykresu

W dokumencie obok otworzy się karta programu Excel, w której należy wpisać wybrane wartości bądź do której trzeba wstawić przygotowane wcześniej dane. Wszystkie zmiany nanoszone będą jednocześnie na wykres w programie PowerPoint.

wstawianie-wykresu

Zobacz również:

Jak dokonać korekty zdjęć w albumie fotograficznym?
Jak wstawić obiekt clipart do slajdu?
Jak wstawić obraz do slajdu?
Jak przesunąć grafikę za pole tekstowe?
Jak zmienić ustawienia strony slajdu?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady