Jak wstawić wykres do slajdu?

Program PowerPoint przystosowany jest do tworzenia rozbudowanych prezentacji, szczególnie przydatnych przy prezentacjach naukowych czy zawodowych.

Niekiedy atrakcyjną i niezbędną w prezentacji treścią są rozmaite wykresy, pozwalające na bardziej obrazowe ukazanie danych. Takie wykresy niezbędne są przy wielu raportach prezentowanych w pracy czy wynikach badań.

Jako jeden z programów pakietu Office, współdziała  również z innymi programami z tego pakietu, w tym programem Excel, który służy m.in. do przygotowywania wykresów.

Rozwiązanie:

 

Aby wstawić wykres do slajdu, należy wejść w zakładkę „Wstawianie” i wybrać opcję „Wykres”.

wstawianie-wykresu

Pojawi się nowe okno dialogowe „Wstawianie wykresu”, w którym wybrać można wykres najlepiej pasujący do potrzeb danej prezentacji. Aby zatwierdzić wybór, należy kliknąć na wybrany wykres, a następnie na przycisk „OK”.

wstawianie-wykresu

W dokumencie obok otworzy się karta programu Excel, w której należy wpisać wybrane wartości bądź do której trzeba wstawić przygotowane wcześniej dane. Wszystkie zmiany nanoszone będą jednocześnie na wykres w programie PowerPoint.

wstawianie-wykresu

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady