Jak wydrukować cały skoroszyt?

Niekiedy potrzebujemy wydrukować cały skoroszyt, a więc nie tylko jeden arkusz, na którym aktualnie pracujemy, tylko wszystkie skupione w danym skoroszycie arkusze. Opcja ta jest przydatna zwłaszcza w sytuacji, kiedy zależy nam na skompletowaniu dokumentacji do pracy, na przykład w ramach archiwum. Na szczęście jest wygodniejsze rozwiązanie niż drukowanie pojedynczych arkuszy po kolei.

Rozwiązanie:

 

Aby wydrukować cały skoroszyt, należy wejść w menu „Plik” i wybrać polecenie „Drukuj”.

skoroszyt

W ustawieniach drukowania, które otworzą się po prawej stronie, należy kliknąć na pierwsze pole. Rozwinie się menu, z którego należy wybrać opcję „Drukuj cały skoroszyt”.

skoroszyt

Należy pamiętać, że wydrukowane zostaną wszystkie arkusze, również te, które nie są zapełnione. Dobrze jest wziąć to pod uwagę przed wyborem tej opcji drukowania.

Zobacz również:

Jak wstawić tytuły do wydruku arkuszy?
Jak wstawić obrazek Clipart?
Jak wyróżnić komórki skalą kolorów zależnie od wartości?
Jak chronić arkusz przed innymi użytkownikami?
Jak adresować komórki w formułach (adresowanie/odwołanie bezwzględne)?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady