Jak z tekstu stworzyć nowy slajd?

 

Podczas tworzenia prezentacji zdarza się, że po jakimś czasie zmieniamy koncepcję tego, jak mają wyglądać slajdy i jak podzielić między nie treść. Z podpunktu, który niegdyś był nieistotny, możemy chcieć zrobić nowy slajd. Warto wiedzieć, że można to zrobić szybko i bez większych problemów, niekoniecznie notując na kartce ew. zmiany w prezentacji przy jej przeglądaniu.

Rozwiązanie:

 

Aby z tekstu stworzyć nowy slajd, należy wejść w zakładkę Konspekt.

nowy slajd

Następnie należy zaznaczyć słowo, które ma być nowym slajdem, i kliknąć na nie prawym przyciskiem myszy. Z rozwijanej listy wybrać „Nowy slajd”.

nowy slajd

Następnie należy przeciągnąć słowo do miejsca, gdzie dodany został nowy slajd.

nowy slajd

Nowy slajd z daną nazwą został utworzony.

nowy slajd

Innym sposobem jest zaznaczenie słowa, a następnie wybranie skrótu SHIFT + TAB.

nowy slajd

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady