Podczas tworzenia prezentacji zdarza się, że po jakimś czasie zmieniamy koncepcję tego, jak mają wyglądać slajdy i jak podzielić między nie treść. Z podpunktu, który niegdyś był nieistotny, możemy chcieć zrobić nowy slajd. Warto wiedzieć, że można to zrobić szybko i bez większych problemów, niekoniecznie notując na kartce ew. zmiany w prezentacji przy jej przeglądaniu.
Rozwiązanie:
Aby z tekstu stworzyć nowy slajd, należy wejść w zakładkę „Konspekt”.
Następnie należy zaznaczyć słowo, które ma być nowym slajdem, i kliknąć na nie prawym przyciskiem myszy. Z rozwijanej listy wybrać „Nowy slajd”.
Następnie należy przeciągnąć słowo do miejsca, gdzie dodany został nowy slajd.
Nowy slajd z daną nazwą został utworzony.
Innym sposobem jest zaznaczenie słowa, a następnie wybranie skrótu SHIFT + TAB.
Zobacz również:
Dodawanie animacji
Jak zmienić styl zdjęcia w albumie fotograficznym?
Jak usunąć dane osobiste z informacji prezentacji?
Jak odszukać synonimy do słów w prezentacji?
Jak ustawić rozdzielczość prezentacji?