Zapisywanie nowej listy adresatów

Dodane pozycje należy umieć również zapisać, aby móc z nich w przyszłości korzystać. W przypadku listy tworzonej od podstaw jest to bardzo proste.

Rozwiązanie:

Po wpisaniu pozycji na nową listę adresów należy kliknąć na przycisk „OK”, znajdujący się w lewym dolnym rogu okna.

zapis listy

Sprawi on, że zostaniemy przeniesieni do okna zapisu. Należy wrócić uwagę na miejsce (1), w którym zapisywany jest plik – jest ono wywoływane automatycznie tak, aby program Word mógł z niego korzystać bez przeszkód. Dobrze jest nie zmieniać tej lokalizacji. Następnie należy wpisać nazwę pliku (2) i zatwierdzić całość przyciskiem „OK” (3).

zapis listy

Po zapisaniu nowej listy aktywna robi się dalsza część zakładki menu „Korespondencja”.

zapis listy

 

 

 

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady