Jak usunąć pustą stronę?

Problem:

Jak usunąć pustą stronę?

Rozwiązanie:

 

Aby usunąć pustą stronę, należy ustawić kursor myszki na ostatnią pozycję na stronie z tekstem (tak jak to widać na obrazku), a następnie należy wcisnąć klawisz DELETE.

Czasem może się zdarzyć, że jedno wciśnięcie klawisza DELETE nie usunie strony, jeśli na pustej stronie znajdują się niewidoczne znaki (znak podziału, enter, spacja, akapit). W takim wypadku należy wciskać klawisz DELETE do momentu, aż pusta strona zostanie usunięta.

Zobacz również:

Numerowanie stron
Jak zmienić odstęp między wierszami?
Jak wydrukować pracę dwustronnie do oprawy?
Jak ustawić marginesy dokumentu do bindowania?
Poznawanie wyniku obliczenia bez zmiany wyglądu działania

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady