Jak wstawić przypis?

Problem:

Jak wstawić przypis?

Rozwiązanie:

Aby wstawić przypis, należy w karcie Odwołania, w grupie Przypisy dolne kliknąć formant Wstaw przypis dolny.

Przypisy dolne są automatycznie numerowane ponownie po przeniesieniu tekstu w inne miejsce dokumentu.

Na dole strony zostanie dodany przypis.

Zobacz również:

Jak usunąć pustą stronę?
Co zrobić, kiedy zmieniamy treść dokumentu po wygenerowaniu spisu treści?
Jak wstawić datę lub godzinę?
Jak automatycznie uruchamiać dokument po starcie Windows 7?
Jak włączyć linie siatki?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady