Jak z tekstu stworzyć nowy slajd?

 

Podczas tworzenia prezentacji zdarza się, że po jakimś czasie zmieniamy koncepcję tego, jak mają wyglądać slajdy i jak podzielić między nie treść. Z podpunktu, który niegdyś był nieistotny, możemy chcieć zrobić nowy slajd. Warto wiedzieć, że można to zrobić szybko i bez większych problemów, niekoniecznie notując na kartce ew. zmiany w prezentacji przy jej przeglądaniu.

Rozwiązanie:

 

Aby z tekstu stworzyć nowy slajd, należy wejść w zakładkę Konspekt.

nowy slajd

Następnie należy zaznaczyć słowo, które ma być nowym slajdem, i kliknąć na nie prawym przyciskiem myszy. Z rozwijanej listy wybrać „Nowy slajd”.

nowy slajd

Następnie należy przeciągnąć słowo do miejsca, gdzie dodany został nowy slajd.

nowy slajd

Nowy slajd z daną nazwą został utworzony.

nowy slajd

Innym sposobem jest zaznaczenie słowa, a następnie wybranie skrótu SHIFT + TAB.

nowy slajd

Zobacz również:

Jak formatować gotowe kształty dodane do slajdów?
Jak dodać gotowy motyw do slajdu?
Jak usunąć elementy zarejestrowanej prezentacji?
Jak równo ustawić obiekty na slajdzie?
Jak formatować SmartArt jako grafikę?

Janusz Dreziński

Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Pasjonat technologii Microsoft z naciskiem na pakiet Office. Od kilku lat pomaga innym prowadząc portal Office.info.pl oraz rozwiązując ich codzienne problemy dotyczące przede wszystkim programów Microsoft Excel i Word. Jego hobby to żeglarstwo oraz siatkówka, a ulubione miejsce to... Mazury.

Pokaż pozostałe moje porady